Ny blogg!

Halllåhallå :)

Har bestämt mig för att starta en egen blogg. Kommer givetvis skriva på hannaochfrida.blogg.se  lite då och då. Men det blir nog mest när vi är med varandra.
Här kommer att skriva lite om vad som händer i mitt liv, ibland lite tips om lite kläder och sånt!
Som ni ser så har jag inte hunnit fixa så mycket med designen än, men det kommer. Måste bara lära mig hur allt fungerar vilket jag fortfarande inte vet!

Hehehehe, lamt första inlägg men det kommer nog rulla på sen! :D Kommer att lägga in ett inlägg om lite kläder jag beställt och fått från H&M katalogen lite senare :)


PUSS frida!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag kommer DEFINITIVT följa din blogg :)

2010-01-21 @ 17:18:51
Postat av: Sandra

fin blogg :) besöker gärna min ;) .

2010-02-07 @ 14:22:43
URL: http://sssandrii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0