H&m!

Fått 2 av mina 3 paket från h&m nu, lite jobbigt att det ska ta sån tid för vissa kläder att levereras :(

Men i första paketet fanns det här med:



Bikini

Överdel: 129kr
Underdel: 99kr


helnöjd med denna, första bikinin jag beställt som sitter bra :)


--------------------






Öronhängen 19:50/29:50kr

Öronhängerna är billigare på internet än vad dem är om man beställer dem i katalogen (;
De turkosa var precis som jag hade trott. Däremot de orange/koralla är jag inte lika nöjd med. De är nästan genomskinliga. Finns också lila som jag ångrar att jag inte beställde :) 


--------------------





Topp 149kr

Är också nöjd med denna. Tror dock att jag valde lite för stor storlek haha. Men annars är trivs jag kanon bra i den. Gillar att den inte är helt kritvit med! :)


--------------------



Andra paketet:






Shorts 99kr/st

Nöjd med färgerna, men de satt inte så jättebra, Lite för stora i midjan.
--------------------





Jeansleggins 149kr

Så jääävla sköna! Trodde det skulle vara som jeansmaterial. men nejnej, känns som att ha tighta mukisbyxor på sig :)

--------------------






Klänning 69:50kr

Var helt ok! älskar denna färgen. Fattar inte varför man kallar den för klänning, skulle nog mer vilja säga tunika :)

------------


Tredje paketet (inte kommit än)





Tröja 299kr

Har som sagt inte fått denna än och tror inte att den kommer förens någongång i mitten av februari :(







Kommentarer
Postat av: yeaaaaah

damn so sexy :D yeaaah

2010-01-21 @ 18:56:52
Postat av: Emz

Jag hade sådanna där blåa örhängen förut :O Hmm... undra vart fan dom tog vägen :S

Dom är fina ialla fall:)

2010-02-07 @ 21:43:46
URL: http://xemzx.blogg.se/
Postat av: CarrolizeD

Åh vill också ha såna jeansleggings!

2010-02-08 @ 16:42:23
URL: http://carrolized.blogg.se/
Postat av: sania claus ★ - MODEBLOGG

härlig bikini:)

2010-02-08 @ 19:59:27
URL: http://www.saniaclaus.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0