tjolahoppp

det första jag tänkte på när jag vaknade var " SKOLA", fick verkligen panik när jag kollade på klockan och såg att hon var ett ,det tog ett tag för mig att fatta att det var helg. 
På tal om skola har nationella prov i svenska nästa vecka så är jävligt nervös måste jag säga! rädd för att inte fatta hur man ska göra riktigt. Vi har visserligen gått igenom lite i skolan men är ändå rädd för att inte förstå när jag väl sitter där. Det vore så typiskt mig! haha.

men iaf! nya skor igår, ni vet sånna här:



199kr - Stadium

Kändes som om alla gick i sånna här förra våren, bland annat jag. Och jag måste säga att det FINNS INTE skönare skor, visst, de kanske inte håller så jättelänge. Men som sagt, väääääldigtväldigt sköna, därför det blir ett par till denna våren :) Kanske inte så aktuella att använda än eftersom det är ungefär en meter snö ute. Men snartsnart!

Finns även i rosa, röd och svart.


Sen igår fick jag reda på att vi ska åka till Egypten nästa år, i mars någongång. haha , evigheter tills dess. men att åka i väg i mars och få lite färg då man typ är som allra blekast är ju verkligen inte fel! 



Kommentarer
Postat av: sonja

sånna e sjukt snygga (:

2010-02-07 @ 14:56:03
URL: http://kenari.blogg.se/
Postat av: pimpXprincess

Dom där är jättesköna, ja :)

2010-02-07 @ 15:03:48
URL: http://pimpxprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0