humhum

Tycker inte att den första twilightboken var så jättebra som alla säger. Har hört så mycket av alla mina kompisar att de tyckt att den har varit hur bra som helst. Men jag tycker inte den var så bra.. finns säkert folk som tycker jag är helt dum nu.  FÖRLÅT.  Men ska börja läsa den andra boken nu och ge den en chans också och se om den kanske är lite bättre. Jag vet inte, den första kanske är bättre ändå?
Återstår att se!





Sen måste jag bara säga, de flesta har säkert läst den " I taket lyser stjärnorna" . tror den är från 2003 eller något, så inte så ny. Finns ju även på film med.  Men iallafall.
Det är verkligen den bästa boken jag har läst i hela mitt liv. Den verkligen berörde mig. Det är den enda boken som faktiskt fått mig att börja gråta. Jag tror det kvittar hur intresserad man är av att läsa, tror den berör alla.
så för er som inte läst den... LÄS!






Kommentarer
Postat av: felix

New moon är bra, läs den. =D

2010-02-08 @ 20:40:47
Postat av: Agnes

I taket lyser stjärnorna är så sjukt vacker!

2010-02-09 @ 07:41:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0